شرکت نگهبان شیمی

تولید محصولات شیمی ساختمان

شرکت نگهبان شیمی

تولید محصولات شیمی ساختمان

چسب کاشی ویژه

چسب کاشی ویژه

این چسب که از اختلاط سیمان و چسبهای رزینی آماده می گردد دارای ، قدرت چسبندگی قابل توجهی به انواع سطوح می باشد و برای چسباندن انواع مصالح از جمله کاشی و سرامیک روی کف و دیوار کاربرد دارد ،Super Bond پس از خشک شدن به هیچ وجه در آب حل نخواهد شد و کاملاً نفود ناپذیر می ماند .

میزان مصرف :

بسته به نوع سطح زیر کار ، میزان ناهمواری ، تخلخل سطوح و همچنین چگونگی شیارهای پشت کاشی ، حدود 5/1 الی 5/2 کیلوگرم چسب کاشی ویژه برای پوشش یک متر مربع مورد نیاز می باشد .

روش مصرف :

ابتدا سطح زیر کار می بایست عاری از هرگونه چربی ، گرد و غبار ، ذرات سست یا رنگ قدیمی گردد . سپس سه حجم پودر را به یک حجم آب به آرامی افزوده و با استفاده از همزن مخلوط می نماییم و عمل اختلاط را تا به دست آمدن خمیری یکنواخت و همگن ادامه می دهیم و سرانجام خمیر چسب کاشی آماده شده را به وسیله کاردک شیاردار روی سطح کشیده و کاشی را روی آن با فشار قرار می دهیم .

توجه :

دقت داشــــــته باشید که حداقل 60% پشت کاشی به چسب آغشته شده باشد ، در غیر اینصورت می بایست عمق شیارهای کاردک را افزایش دهیم . پس از اختلاط چسب کـــاشی ویژه با آب ، خمیر آماده شده را نهایتاً تا مدت زمان کمتر از 30 دقیقه مورد استفاده قرار دهید در غیر اینصورت چسب با از دست دادن کارایی ، توانایی کافی برای نگهداری مصالح بر روی سطوح را نخواهد داشت .

شرایط نگهداری : دور از نم

بسته بندی : کیسه های 25 کیلوگرمی

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد