شرکت نگهبان شیمی

تولید محصولات شیمی ساختمان

شرکت نگهبان شیمی

تولید محصولات شیمی ساختمان

گروت آماده

گروت آماده

این نوع گروت با مقاومت بالا ، ترکیبی است که برای عملیات نصب و ثابت سازی سازه استفاده می شود . نداشتن انقباض پس از سخت شدن خاصیت اصلی این ماده است .

موارد کاربرد :

به طور کلی از گروت معمولی برای پر کردن حدفاصل بین بتن و فولاد استفاده می شود . به عنوان مثال زیر صفحه ستون ها (  Base Plate ) و یا هر نوع حفره و درز بین صفحات فولادی و بتن در اجرای فونداسیونهای صنعتی و ماشین آلات سنگین و همچنین ستونها و زیر سازی های فولادی و پیش ساخته مورد مصرف قرار خواهدگرفت .

ویژگی ها و اثرات :

مهمترین ویژگی گروت آماده فقدان انقباض آن است . از خواص دیگر می توان به سخت شدن در مدت زمان کوتاه ، مقاومت نهایی مطلوب و دست یافتن به کارایی بالا برای اجرا اشاره کرد .

میزان مصرف :

با توجه به اینکه وزن مخصوص تقریبی پودر و ملات آن 1500 و 2200 کیلوگرم در متر مکعب است ، می توان با محاسبه حجم مورد نظر حدود 2/0 لیتر آب را به یک کیلوگرم پودر گروت آماده اضافه کرد و خوب مخلوط نمود .

روش مصرف :

ابتدا باید سطوح مورد نظر را از گرد و غبار و مواد خارجی دیگر خوب تمیز نمود . اگر سطح زیر کار جاذب آب باشد باید از آب اشباع شده ، سپس ملات بر روی کار در مدت کمتر از نیم ساعت اجرا شود .

شرایط و مدت نگهداری : به دور از تابش نور خورشید و رطوبت ، در دمای 10 تا 25 درجه سانتیگراد به مدت یکسال در بسته بندی اولیه

بسته بندی : کیسه های 25 کیلوگرمی

توجه :

1-       گروت آماده با استاندارد ASTM C348 , ASTM C1107 , ASTM C94 آمریکا مـطابقت دارد .

2-       گروت آماده یون کلر ندارد .

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد