شرکت نگهبان شیمی

تولید محصولات شیمی ساختمان

شرکت نگهبان شیمی

تولید محصولات شیمی ساختمان

ماستیک گرم اجرا

ماستیک گرم اجرا

این درزگیر نوعی الاستومر دو جزئی بر پایه پلی یورتانبا استحکام فرسایشی و انعطاف پذیری بالا برای پر کردن انواع درزها در سازه های بتنی و فلزی کاربرد دارد .

موارد کاربرد :

درزبندی لوله ، سالن ، سردخانه ، کف باند فرودگاه ، اسکله ، نیروگاه و درزهای انبساطی از مهمترین کاربردهای این ماده است . همچنین برای پر کردن ترک های افقی نیز می توان از درزگیر دوجزئی استفاده کرد .

ویژگی ها و اثرات :

مقـاومت در برابر عوامل مضر محیطی و تابش شدید نور خورشید ، قابلیت انعطاف پذیری بالا در دماهای مختلف ، عدم انقباض و شره ، مقاومت بالا در برابر خورنده های شیمیایی ، چسبندگی فوق العاده بالا ، دوام دراز مدت و درصد ازدیاد طول بالا از مهمترین ویژگی های درزگیر دو جزئی می باشد .

میزان مصرف :

با توجه به حجم درز مورد نظر و وزن مخصوص ماده ، میزان مصرف تعیین می شود .

روش مصرف :

ابــتدا باید سطوح مورد نظر کامل تمیز شده و عاری از هر گونه گرد و غبار و چربی باشد . پس از آن بهتر است با ماده پرایمر ، درزها برای اجرای درزگیر آماده سازی شوند . برای اجرای درزگیر بایستی رطوبت سطوح کمتر از 5 درصد و حدکثر رطوبت هوا 80 درصد باشد . سپس اجزای 1 و 2 را با هم به نسبت مشخص شده در داخل میکسر ریخته و تا حصول یک مخلوط همگن میکس می کنیم . محصول همگن تا کمتر از یک ساعت در داخل درز اجرا شود .

شرایط و مدت نگهداری : به دور از یخبندان و تابش مستقیم نور خورشید و در دمای 5 تا 40 درجه سانتیگراد یکسال در بسته بندی اولیه

بسته بندی : بسته های 5 و 10 کیلوگرم

توجه :

1-       درزگیر دو جزئی با استاندارد ASTM D2203 آمریکا مطابقت دارد .

2-       وزن مخصوص محصول درزگیر دو جزئی حدود 1300 کیلوگرم بر متر مکعب می باشد .

3-       درصد ازدیاد طول این ماده تقریباً 400 درصد می باشد .

4-       در هنگام اجرا استفاده از دستکش و عینک الزامی است .

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد