شرکت نگهبان شیمی

تولید محصولات شیمی ساختمان

شرکت نگهبان شیمی

تولید محصولات شیمی ساختمان

واتر پروف بتن مایع

واتر پروف بتن مایع

این ماده با پر کردن تمامی ترک های ناشی از انقباض حاصل از تبخیر آب و فضاهای خالی که در اثر عدم تراکم بتن به وجود می آیند از نفوذ آب ، یون کلر و سایر مواد شیمیایی خورنده به داخل بتن جلوگیری می نماید و مانع از نم زدگی و ایجاد جلبک روی سطح بتن می گردد .

موارد کاربرد :

این محصول در مواردی نظیر ساخت قطعات پیش ساخته که نیاز به آب بند نمودن آنها می باشد و اجرای بتن نفوذ ناپذیر جهت سدها ، مخازن ، پلها ، فونداسیون ها ، مخازن آب آشامیدنی ، تونل ها و کانال ها دارد .

ویژگی ها و اثرات :

از ویژگیهای این ماده می توان به عدم تأثیر در اسلامپ و مقاومت ، مقاوم سازی بتن در مقابل نمکهای یخ زدا و کاهش سرعت کربناتی شدن اشاره کرد .

مقدار مصرف :

برای بتن با مصالح طبیعی حدود 5/1 الی 2 درصد وزن سیمان آب بند کننده مایع و برای بتن با دانه بندی شکسته حدود 1 درصد وزن سیمان آب بند کننده پودری استفاده می گردد .

روش مصرف :

آب بند کننده مایع را می توان با آب اختلاط بتن مخلوط کرد و یا به مخلوط آماده بتن افزود .

شرایط نگهداری : در دمای 5 الی 35 درجه سانتیگراد و دور از یخبندان و تابش مستقیم و طولانی نور خورشید در بسته بندی اولیه تا یکسال قابل نگهداری است .

بسته بندی : کیسه های 24 کیلوگرمی

توجه :

1-       این محصول با استانداردهای 1543 ASTEM C1202 BS1881 122 ASTM C8 – DIN EN 12390 مطابقت دارد .

2-        به دلیل جذب آب بیشتر مصالح سنگی شکسته و نیاز به آب بیشتر در ساخت بتن با این مصالح ، استفاده از فوق روان کننده به همراه واترپروف پودری به منظور کاهش نسبت آب به سیمان توصیه می گردد .

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد